Friday, September 4, 2009

მხიარული დღე

ცხოვრებში არის ისეთი მომენტები რომლებიც გინდა სამუდამოდ შეინახო..აი მაგალითად როგორც დღევანდელი დღე,განწყობა,სიტუაცია და რაც მთავარია ხალხი რომელიც გვერდში მყავდა..მართალია სულმთლად უნაკლო დღე არ ყოფილა (ეგ ჩემს  დაქალების ხელში შეუძლებელია) მაგრამ მაინც ბოლოს კარგად გავერთე..ალბათ ხართ ნამყოფი მთაწმინდის პარკში...ნუ იქ სილამაზეზე და ატრაქციონებზე ლაპარაკით არ მოგაბეზრებთ თავს..აშკარად ნანახი გექნებათ..მაგრამ გზაში ეგ არ ვიცი სავსე ავტობუსით თუ წამოსულხართ თან ფეხზე დგომით....ვაიმეე ეგ რა იყოო..ყოველ მოსახვევზე ხან ჩემს დაქალებს ვეჯახობოდი ხან ვიღაც ჩაპუტკუნებულ ქალს..მე მართალია რბილად ვეჯახებოდი მაგრაამ ისინი მეცოდებოდნენ..მთაწმინდიდან ორლულაში გადავინაცვლეთ და იქაც არ მოგვკლებია გასართობი..ისე რა უცნაურია მე და ჩემი დაქალები ოთხი სრულიად განსხვავებული პიროვნებები ვართ და როგორ ვუგებთ ერთმანეთს...რა საკვირველია არააა??.მაგრამ ეგ უკვე თემიდან გადახვევაა..ამ პოსტს იმით დავამთავრებ რომ კარგი დღე იყო და აუცილებლად უნდა დამეწერა..მართალია დეტალები არ დამისაბუთებია..მაგრამ ეგ საჭირო არცაა მგონიი...ეს ხომ ჩემი ბლოგია რასაც მინდა იმას გავაკეთეებ!!! :D:D:D see u later..

2 comments:

sophya said...

ჩვენ ეგეთი მხიარული დღე მთაწმინდის პარკში ბავშვთან ერთად გვქონდა :)
კარგად გაუკეთებიათ მართლა :)

Elene-dariani said...

oo alahhh =))=)) martali xar tam chvens xelshi unaklo dgee ar arsebobss :D:D:D magari ikoo =)) kargad gavertet =))))