Tuesday, September 8, 2009

მხოლოდ ჩემითვის...


ვის არ უუცნებია ნამდვილ სიყვარულზე..რაც არ უნდა რეალისტი იყოს ადამიანი გულის კუნჭულში სჯერა რომ იპოვის იმ ერთადერთ და შეიგრძნობს ცხოვრებას..მე სიყვარულისა რა მოგახსენოთ ხომ არ ვიცი რაა..მაგრამ როგორც ყველა ადამიანს მეც ვოცნებობ..ოცნებას ხომ კაცი არ მოუკლავს..ჩემი ოცნების სიყვარული არ შემოიფარგლება ხვევნა კოცნა მტლაშამ მტლუშით.. არ შემოიფარგლება და არც შედის...ხოო ვიცი ბევრს გაეცინება ამ პოსტის კითხვივას,მაგრამ ეხლა ამ წუთას ეგ არ მაინტერესებს..თუ იმ ადამიანს ეცინება იმაზე რასაც კითხულობს ესიგი მე ვყოფილვარ მისი დაცინვის ობიეტი..ეს ხომ მხოლოდ ჩემი აზრებია,ჩემი ოცნებები..ვიცი ცოტა არ იყოს ბავშურია არარეალისტური და ცოტა უცნაურიც..მაგრამ ეს მარტო ჩემია ჩემი...ცხოვრებაში ესე არ ხდება და არც მე მოველი..მაგრამ სიყვარულზე ოცნებას ვერავინ წამართმევს..ვერც გატეხილი გული და ვერც დაკარგული სიყვარული...საიდან ამდენი? რომანებიდან კინოეებიდან..დიახ მჯერა რო არსებობს მჯერა რომ შეიძლება...მაგრამ არ მჯერა რომ ხშირად ხდება..მე არ მყვარებია ნორმალურად და არც ვყოფილვარ სიყვარულის ობიექტი...მე ხომ მეოცნებე გოგო ვარ და ესე ოცნებაა მიყვარს...არალეარული,მაგრამ კარგი..უცნაური,მაგრამ ლამაზი...სიტყვა როგორც ყოველთვის გამიგრძელდა და შეიძლება ვინანო კიდევაც...მაგრამ რაც დაიწერა დაიწერაა და არც წავშლი...

4 comments:

Anonymous said...

ეჰ.. კი მარა ამოვიდა ეს პლატონური და ნაოცნებარი სიყვარული ყელში.. მწარეა იმის გაცნობიერება,რო ცხოვრება არაა ისე ლამაზი, როგორც ვინმე მწერალი ან რეჟისორი გვიხატავს..

tamunsio said...

ხოო ეგ ყველაფერი კარგად მესმის და ზუსტად მაგიტომ ვიძახი რომ ცხოვრებისგან დიდად არ მოველი.. უბრალოდ არის მომენტები როცა სულ არ გაინეტრესებს რა ტკივილი შეიძლება მოგაყენოს რადგან ზუსტად მაშინ ხარ ბედნიერი..სხვა ყველაფერი მეორე ხარისხოვანია..

Anonymous said...

namdvili siyvarulis povna marto rcheulebis xvedriao
povna imas ki ar nishnavs zebnashi yvelas da yvelapers moedo:D:D:D huhu

Anonymous said...

გეთნხმები ქრისტინე. ეგრეა :)