Friday, September 11, 2009

HaPpY and AcTivE




დაიხაც ვერცხლის მედალოსანი ვარ (ესე წერია ჩემს ატესტატში)..ვიცი ოქრო არაა მაგრამ რაღაცას ხომ ნიშნავს...დღეს ყველაზე აქტიური და სასიამოვნო დღე მქონდა...(გამოუძინარი მაგრამ კარგი)..დილითვე რაღაც შემართებული ხასიათით შევუდექი ცხოვრებას...მიხაროდა ყველაფერი,წვრილმანიც კი..ჩემდა გასაკვირად სახედან ღიმილს ვერ ვიშორებდი..ჩემი დაქალის კლასელი შემხვდა და იმხელაზე გამეღიმა რომ ყველა 32 კბილი გამოვაჩინე მგონი..მერე ვიღაც მათხოჯებმა ავტობუსიდან ხელი დამიქნიეს და იმათაც გავუცინე (რასაც საერთოდ არ ვაკეთებ )..ნუ არ ვიცი დღეს რა მჭირდა..ალბათ ამას ქვია ცხოვრება მიხარიაო..;D:D თითქოს დიდი ტვირთი მომეხსნა მხრებიდანო..სამაგიეროდ ეხლა ვარ გასაჭირში: ზეგ დაქალის დაბადების დღეა და აზრზე არ ვარ რა ვაჩუქო..გონება მერევა უკვე..ზოდიაქოთი ტყუპები ვარ და ამიტომ ხშირად ვდგები დილემის წინაშე..ერთ რამეს რომ გადავწყვიტავ მეორე მომდის თავში.. ხოდა ესე ვიმტვრევ თავს დაბადების დღის წინა დღემდე და ბოლოს იმას ვყიდულობ რაც პირველი მომხვდება ხელში..ხვალე პასაში მივდივარ საჩუქრის ასარჩევად წარმატებები მისურვეეთ!!! :)))

No comments: