Saturday, October 17, 2009

ნერვებზე მოშლილის პოსტი:

ყველა ვინც კარგად მიცნობს იცის რომ გამოცდილება ცხოვრებისეული არ მაქვს..არასდროს მყოლია შეყვერებული და არ გამომიცდია ამას რა პრობლემები მოსდევს..მაგრამ ცოტა არ იყოს მეც ჩამეხედება ეგეთ ამბებში და ხვდები როგორ უნდა მოიქცეს გოგო..ამის და მიუხედავად,რაც არ უნდა კარგი რჩევა მიმეცა ჩემი დაქალებისთვის,ერთი ყურიდან შეუშვებდნენ მეორედან გამოუშვებდნენ...არასდროს არ აქცევდნენ ყურადღებას ჩემს რჩევას, ჩალის ფასი ჰქონდა მათვის,შენ ხო არ იციიი იყო მათი პასუხი..იციით რააა ბოლოში როცა მაინც იმ დასკვნამდე მიდიოდნენ რასაც მე ვეუბნებოდი ნანობდნენ რომ ადრე არ მისმენდნენ...მაგრამ დაიწყებოდა თუ არა ყველაფერი თავიდან,ისევ იგნორს მაძლევდნენ..ბოლოს და ბოლოს ერთ რამეს მივხვდი...აზრი არ აქვს,ვსო მორჩა მე აღარ ჩავერევი მათ საქმეში...თავში ქვაც უხლიათ რა...
ალბათ მიხვდით რომ ამ პოსტს გაბრაზებულ გულზე ვწერ...ხანდახან ძალიან მოქმედებს ჩემზე..კი არ ვიძახი რომ ყოველთვის მართალი ვარ და ყველა ჩემი რჩევა გაითვალისწინონ და ისე მოიქცნენ როგორც მე მინდა..უბრალოდ არ მესმის,როდესაც ადამიანი თვითონ გთხოვს მირჩიეო და პირიქით იქცევა,მაშინ რა აზრი აქვს ორიი საათი რომ გალაპარაკებს...
რომ დავწერე თითქოს ცოტა მომეშვაო...მაგრამ მაინც გაბრაზებული ვარ....თან ყველაზე ძაალიან იციი რაზეე?? ჩემი დაქალი ესე მწერს რა არის რჩევას მაყვედრებოო???
არ ვიცი რა ხანდახან ისე იქცევა ეს ხალხი,რომ ფიქრობ ეს ნამდვილად ის ადამიანია ვისაც ვიცნობდი???
ეხლა ვარ ძალიან ცუდად...ალბათ მე ვარ ცუდი დაქალი,იმიტომ რომ მეგობრებისთვის კარგი მინდა და ვცდილობ დავეხმარო....

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Elene-dariani said...

yvelas gveshleba xolme egetebze nervebii, mec ki momshlia magram ar girs ase axlos gultan mitana :*:*:*:* uaresebic gelis damijere :*:*