Thursday, October 15, 2009

მოგზაურობა ბავშობაში,ანუ ერთი დღე ზოოპარკში..







ერთ დღეს მე და ჩემმა დაქალებმა გადავწყვიტეტ დაჩი(ჩემი დაქალის ძმა რომელიც 7 წლისაა) ზოოპარკში წაგვეყვანა..ხოდა დაგდა სანატრელი კვირა დღე და წავედით ჩვენც ზოოპარკში.
მაგრამ ზუსტად ვერ გეტყვით დაჩი წავიყვანეთ თუ ეს მხოლოდ საბაბი იყო..რასაც ქვია მოგზაურობა დროში იყო სუფთა..
სურათებით მიხვდებით რა მოგზაურობაზეა ლაპარაკი.. ალბათ არ განმსჯით იმიტომ რომ სულით ყველა ბავშვები ვარ და ყველა ჩვენგანში ცხოვრობს პატარა უსუსური და ამავდროს მხიარული,გაბედული და ცანცარა ბავშვი..უბრალოდ იშვიათად ვაჩენთ ხოლმე...
ხოდა მეც თავისუფლება მივეცი ამ ჩემ ბავშურ მეს და ვიმხიარულე...
ბოლოს მე და დაჩიმ ისე გავიგეთ ერთმანეთს რომ სიყვარულს ვუხსნიდიი...მართლა მაგარი ბავშვია...
ძალიან კარგი დღე იყო,კარგი სიტუაცია და რაც მთავარია ადამიანები ჩემს ირგვლივ...




ერთადერთი რის გამოც ძალიან ვწუხდებოდით ეს იყო სუნი...ფუუუუფ მაგრაამ ენოტი მაინც ვერ ვნახე....უხ ეს ენოტი,სულ სძინავს რააა...ერთ გალიში კიდე ვაფშე შავი კატა იყო მარტო და გალიაზე კიდე ზებრა ეწერა... :D რას არ ნახავ ამ პატარა საქართველოში.. აი ესეც ჩემი სურათები:





ბანბის მაროჟნიანი ბიჭი დაჩია(საცოდავ ბავშვს ნახევარი ჩვენ შევუჭამეთ)




ნუ მე რომელი ვარ ალბათ მიხვდებით.. :D:D::D:D

No comments: