Friday, August 6, 2010

Shopping therapy



ბავშობინად ვერ ვტანდი საყიდლებზე სიარულს,ყოველთვის მოსაბეზრებელ და რთულ პროცესად მიმაჩდა.. ზოდიაქოთი ტყუპები ვარ და ხშირად ჩემს ზოზინს და არჩევანს გაკეთების უსაშველო სიძნელეს მაგას ვაბრალებ ხოლმე...
ამიტომ როცა სასექტემბრო ან თუნდაც ისე საყიდლებზე მივდივარ–ხოლმე,დიდად გული არ მიმიწევს...ტუფლი არც მიხსენოთ მაგის ყიდვის დროს ვაფშე ვტირივარ (ლოლ სიმართლეა) ..
ამიტომ არ მეგონა თუ დღეს ასე ნასიამოვნები დავრჩებოდი...
ჩემმა დაქალმა ფული იშოვა (მეც მქონდაცოტა ოდენი შემონახულიიი),და წავედით საყიდლებზე..
რა სასიამოვნო და ამავდროს არასასიამოვნო ბუტიკებში სიარული..მაგრამ როცა SaLe –იაა და თან 50% აიი მაშინ კიი ხეფფი!!!!
მოგეწონება ზედა და თვალები კი არ გადმოგეკარკლება ფასს რო ნახავ არამედ ხეფი ხეფი ხეფიიი!!! და ყიდულობ!!!
მართალია სულ რაღაც 4 საათი დავხარჯეთ და ფეხები დაღლილობისგან ერთ ადგილში გვერჭობოდა,მაგრამ აიი jennyfer- მა და ქარვასლამ ნამდვილად გვასიამოვნა....

მართალია ფეხები ეხლაც მტკივა და სახლშიც დიდი საყვედური მითხრეს რომ მთელი დღით დავიკარგე...მაინც დადებითი ემოციებით და ენთუზიაზმით დამუხტული ცოტა ალმაცერად მაგრამ პოზიტიურად ვუყურებ ჩემს თბილისში ყოფნას..

ვააი რო დრო მალე გადიიის და ჩემი ზაფხულის არდადაგებიი მალე ფაფუუუ!! ეჰჰჰჰჰჰჰჰ....

1 comment:

Elene-dariani said...

absofuckingluttely გეთანხმები რო სიამოვნება მივიღეთ!!! მოგეხსენება შენ ჩემი წვალების ამბავი როცა ტანსაცმელს ვარჩევ, არაფერი რო არ მომწონსს... მითუმეტეს ფული უაზროდ რომ მეხარჯება ვერ ვიტან, თუმცა შეძენილით კმაყოფილი დავრჩი. ჯი.მარტი იყო ძაააალიან საკაიფო!!!