Monday, August 2, 2010

დავიბენი :(

უეცრად ალბათ მართლაც უეცრად,მაგრამ არა უსაფუძლოდ გამიჩდა ერთი კითხვა ჩემს თავთან... რომელზეც პასუხი ვერ მოვძებნე..
ალბათ სისულელეთ მოგეჩვენებათ მაგრამ მართლაც რომ,"მაგრამ" ვინ ვარ მე?
და ამმ ერთ შეკითხვას მოყვა მრავალი და მრავალი სხვა შეკითხვები,რომელთა პასუხზე ფიქრიც არ დამიწყია..
როგორი ძნელია იყო ის რაც ხარ,მაგრამ როცა არ იცი რა ხარ მაშინ როგორ უნდა მოიგცე?
არ გეგონოთ რომ სუმთლად შევიშალე ჭკუიდან და ჩემი სახელი და გვარი დამავიწყდა..მაგას ვერც ეღირსებით...უბრალოდ დავიბენი,მივხვდი რომ ის არ ვიყავი ვინც მეგონა ვიყავი..
ვიღაცისთვის მეგობარი,ვიღაცისთვის ყბრალო ნაცნობი.. მაგრამ როგორ უნდა მიხვდე ვისთვის რა ხარ? იქნებ უბრალო ნაცნობი ხარ და შენ თავი მისი მეგობარი გგონია..ან უფრო მეტი?და იქნებ პირიქირაა??
ხოდა როგორ უნდა გაიგო ვინ ხარ?
მე მაგალითად არ ვიცი... ვარ ვინმე ვინმესთვის?

2 comments:

Sophie said...

ვინმე ვინმესთვისოოო? ამას რას ხედავს ჩემი თვალებიიი:O:O:O მე გეტყვი ვინ ხარ შენ ჩემთვის...ყველაფერი!!!

გოგა said...

გაინტერესებს ვინ ხარ და ხარ თუ არა ვინმე ვინმესთვის?? ჩემი აზრით მაგას ურთიერთობისას გაიგებ. მაგრამ პირადად შენ ჩემთვის იცი რაც ხარ და თუ არ იცი გეტყვი რომ შენ ჩემი ბუხუნა ხარ და მიყვარხარ ძალიან :*:*:* ამას ჩვენი ურთიერთობიდანაც მიხვდებოდი...