Tuesday, March 9, 2010

რაც იყო იყო...

ხოდა ვიწყებ წერას..
არასდროს გაწუხებდათ უძილობა?
მაშჳნმე ვერ გამიგებთ..
თუ ჩემს პოსტებს თვალს გადაავლებთ და შემთხვევით დააკვირდებით დროს...მაშჳნ მიხვდებით რომ მე ხანდახან მაწუხებსხოლმე.....
მიუხედავად იმისა რომ ვიცი სისულელა...მაინც ღამე ძილთან პრობლემები მაწუხებს..
ვიცი ჩემს ბლოგს არავინ კითხულობს ჩემ დაკალების გარდა,ისიც მხოლოდ მაშინ როცა შემთხვევით გაახსენდებათ მისი არსებობა..ან თუნდაც მე შევახსენებ ხოლმე..მარა მაინც თუ კითხულობ ამას და ცოტა მაინც გესმის ჩემი..მირჩიე რამე...რა ვუშველო?? არ ვიცი რა ვუშველო...ალბათ ამ ლინკის წაკითხვით უნდა დავშვიდდე ან პირიქით???... არ ვიციი რაა... need a help! wanna sleep but cant...

3 comments:

Anonymous said...

ludi magrad adzinebs mtla ar galotde 1 botli sakmarisia

Anonymous said...

ludi dagexmareba mtla ar galotde 1 botli sakmaisia mara me2 mxriv sayvarel gips chamoikideb :DDDD

tamunsio said...

ludii??? araa madloobt gipiii ar mindaa tu ginda sayvareli iyos mainc ar mindaa LoL