Monday, March 1, 2010

უბრალოდ გამარჯობა.. : )

არ მინდა იმაზე ლაპარაკი თუ როგორ არ ვასრულებ ჩემს დანაპირებს და მოდი ეგრევე საქმეზე გადავალ..საქმე ეძახე შენ და ბლოგზე წერა რაღაც სამუშაოსდამაგვარ მოვალეობად მექცა..რომელსაც ვერავინ ხედავს და არავინ ამჩნევს..რამდენჯერ არ მიფიქრია რატო ვწერთქო რა მინდა..მაგრამ ყოველთვის მაინც შემოვდივარ და ჩემს ეგრეთ წოდებულ სამუშაოს ვასრულებ..დღევანდელი დღეე...მმმმ მძიმე დამღლელ დამქაცველი მაგრამ საქმიანი ენერგიული და მხიარულიც იყო...დღეს მე სიყვარული ამიხსნეს...ნუუ კაი არ მოგატყუებთ და ჩემმა დაქალებმა სიყვარული შემომფიცეს: ))... ხო იციით როგორიი იყოოო არა მე მიყვარხარ არა მე უფრო და ა.შ.
არ ვიციი მაგრამ მართლაც ძალიან მიყვარს ეს ჩემი დაქალები და რა ვქნა?
ჩემი პირდაპირი და ხანდახან დამამშვიდებელი თეო.. ჩემი უსაუკეთესოესი და ყველაზე დიდიხნის დაქალი ელო..ჩემი გიჯი,გადარეული და საყვარელი დედუციი სოფო...ჩემი სკოლის სამეული....არაა არ გეგონოს რო შენ გამომრჩი ჩემი კარგო.ხო ხოო შენ ხაარ ჩემო ჩკუა მხიარულო მაგდა...რათქმაუნდა ჩემი დაქალების წრე ამით არ შემოისაზღვრება კიდე მყავს ძალიან საყვარელი ნინი ანუკი ნუკი ა.შ. რავი ამ ა.შ ვის ვგულისხმობ არ ვიცი : )) ხოო ვიციი პატარა ბავშვივით ვლაპარაკობ...მაგრაამ მეეც ძალიააან მიყვარხართ!!!! ჩემი ჩემიიი ხაართ!!! თეგენათალეთ ყველაას..

No comments: