Thursday, August 20, 2009

YOUR STORRY MATTERS !!










ალოჰა!!! დღეს რავიციიი დღე ცოტა არ იყოს უცნაურად დავიწყე მაგრამ ისე ვამთავრებ როგორც ყოველთვის..შემოვდივარ აქ და ვწერ..ვწერ მაგრამ რას ვწერ?? რასაც ვფიქრობ რაც მაინტერესებს ანდა თუნდაც რაც სხვას დააინტერესებს...აზრი კი ერთია ამით თითქოს ვავსებ იმ სიცარიელეს რასაც ყოვედღე ვგრძნობ..არააა ეს ის არაა რაც შენ გაიფიქრე...ეს უბრალო უსაქმურობაა..ყოველდღიური ერთი და იგივე..მომბეზრდაა,აღარ მინდა!!! რატო არ შეიძლება მოხდეს რამე ახალი? გასართობი?საინტერესოო??მთელი ბავშობა ვოცნებობდი თავგადასავალზე..მაგრამ სადაა?? ელოდეებბი როდის გაიზრდები თითქოს ამით რამეს შეცვლი ან უკეთესი ცხოვრებისკენ მიდიხარ..მაგრამ რავიციი მე არავითარ გასხვავებას ვხედავ..




ძალიან ძნელია როცა არ იციი ცხოვრებაში რა გინდა..რა უნდა ისწავლო რა გააკეთო სად იმუშავო..მე ერთ-ერთი იმ ადამიანთაგანი ვარ რომელმაც არ იცის რა უნდა და დამიჯერე ეგ ყველაზე მეტად მტავჯავს..ხოო მოვხვდი პირველივვეზე რაც მეწერა მაგრამ მიინდოდა მთელი სულით და გულით??(დღეს მკითხეს 3 ჯერ)პასუხიი იციი რააა?? არა არ მინდოდა და არც ეხლა მინდა..მაგრამ რო არ ვიცი რა მინდა??ხოდა მივყვები ასე ცხოვრებას რაც იქნება იქნება.. ისე რა უცნაურია ბავშობაში როცა ხლხი მოღერლობაზე ან კინო მსახიობობაზე ოცნებობდა მე მდივნობა მინდოდა(რა ვიცოდი მაშინ რომ მდივნებს ცუდი სახელი აქვთ) ამბობენ გვიანი არასდროსაა..ხოდა იქნებ მეც გვიან მაგრამ მაინც მივხვდე რა მინდა რისთვის მომავლინა ღმერთმა...არამგონია ეხლა ისტორია შევცვალო მაგრამ რამე წვლილი ცხოვრებაში ხომ უნდა შევიტანო? ვიღაცის ცხოვრება ხომ უნდა შევცვალო (თუნდაც ჩემი ლოლ) სიტყვა გამიგრძელდა..მაგრამ როგორ ვეუბნები ხოლმე ჩემ თავს როცა ბლოგზე შემოვდივარ : BE BRAVE!!!!!! YOUR STORRY MATTERS!!! :*:*:*

3 comments:

Anonymous said...

of course it matters! great blog :)

sophya said...

მე კიდევ ბავშვობაში ბარის მუსიკოსობაზე ვოცნებობდი და დღემდე ვერ ავისრულე :(
არა და ეს რომ ხელოვნების გიმნაზიაში მასწავლებლისთვის მეთქვა, როიალს თითებზე დამახურავდა :))))
ჩემში 'დიიიდ' პიანისტკას ხედავდა :)
თუმცა მე ფინანსისტობა ვარჩიე მაინც ... ჰეჰ, Who knows, what'll happen, then

tamunsio said...

ისე რო ვუფიქრები იქნებ მართლაც Who knows, what'll happen ცხოვრებაა წინაააა