Saturday, November 6, 2010

უბრალოდ მომენატრა...


რამდენი ხანია ჩემს ბლოგზე წესივრად აღარაფერი დამიწერია.. თითქოს ვერ ვიცლი,ან მეზარება.. ან საერთოდ რატო ვწერ?
ჩემი დაქალის ბლოგს რომ ვკითხულობ,იმდენად მომწონს,რომ ვამაყობ :)).. მე არ გავაცანი პირველად ბლოგიი?? : ))
ხოდა აი ასე მივატოვე ჩემი საყვარელი (ბლოგს ვგულისხმობ) .. მაგრამ ბოლოს მაინც აქ მოვდივარ რადგან ჩემი გრძნობა არ ილევა :))
ამ ბოლო პერიოდში ერთ რამეს მივხვდი.."მეშინია"!!! .. : )) რა უეცარი განცხადებაა არა??
როგორ შეიძლება ყველაფერი გაშინებდეს? ყოველთვის თავს ვარიდებ იმას რამაც შეიძლება ეს გრძნობა გამოიწვიოს.. თვითონ გრძნობებსაც კი.. იმდენად მეშინია რომ ვინმე გულს მატკენს,არც მინდა მივიყვანო მაქამდე საქმე.. ალბათ ამითვე აიხსება ის ფაქტი,რომ პირველივე კურსიდან ერთი წესიერი ნაცნობი/დაქალი არ შემომრჩენია.. ყველა სამესტრთან ერთად "ქრებოდა".. შეიძლება ამით ის ფაქტიც ავხსნა რომ შეყვარებული არასოდეს მყოლია.. რამდენადაც თავის გამართლებად არ უნდა ჩამეთვალოს,სიმართლეა..
საკმაოდ დიდი დრო დამჭირდა ამის გასაცნოობიერებად..ასე უფრო იოლია.. არავინ გაწყენინებს,ვერავინ მოგაყენებს ტკივლის.. ვარ ჩემთვის.... მარტივია მაგრამ როდემდე აიი საკითხავი ეგააა.. : )



1 comment:

Anonymous said...

sheni damsaxurebaa me rom wera daviwye:):* da shishs rac sheexeba eg mec maq,mara mtavaria tqven myavxart:*